berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van ydo - WaarBenJij.nu berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van ydo - WaarBenJij.nu

berichtje!

Door: Ydo

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2005 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Hier weer een berichtje van mij. Afgelopen week niet veel meer gedaan dan kei-hardwerken en in het weekeind relaxen.

Afgelopen vrijdag op stap geweest en zaterdag lekker uitgeslapen. ZOndag vroeg eraf gegaan om naar de colacreek te gaan. Dit werd vanuit een bedrijf georganiseerd waar een huisgenoot van mijn werkt! Zie de foto's!
Verder ben ik sinds eergisteren aan het werk op de bouw..
Ben helaas door mijn tijd heen, morgen maak ik deze mail wel even af!

Zo.. even een kleine aanvulling met foto's
groet,

Ydo

  • 23 September 2005 - 17:26

    Henk:

    He, Ydo, bevalt het nog een beetje of wordt het je al een beetje heet onder de voeten.
    Zal vast wel mee vallen.

    Henk

  • 24 September 2005 - 11:38

    Gerjan:

    Hi,

    waar ben je druk mee? Is het leuk stappen daar?

    Gr.

  • 24 September 2005 - 20:35

    Harco En Anke:

    Leuk wat meer beelden.. jullie hebben het er best gezellig zeker, in je vrije tijd!
    Is Colacreek in de nabijheid van Paramaribo of ga je zuidelijker?
    We horen het vast nog wel eens!
    Liefs !

  • 25 September 2005 - 10:52

    Robert:

    Zo te zien ben je gewoon op vakantie! Mooi man zo'n stage!

  • 25 September 2005 - 13:34

    Henk:

    Best wel een mooie meid op foto 2.

  • 28 September 2005 - 19:17

    Syb:

    He pik!
    hoeissi? lekker met je bakkus in de zon...
    dit weekend NK adventure racen in de Ardennen, wordt lekker weer (not) dus zal wel leuke race worden, jammer maar 32 uur dit jaar. he hou je taai

    maak nog even wat leuke kiekjes van die lekkere dames daar..!

    laterasssssss

  • 01 Oktober 2005 - 19:56

    W&W:

    Dokus,

    je hebt er wel naar je zin geloof ik, wij zijn erg druk met verven v/h huis.

    Veel plezier tot snel

    regards

  • 01 Oktober 2005 - 21:40

    Reinder:

    ik ben diep onder de indruk van alles wat je leert. Als ik de plaatjes zie snap ik niet goed wat voor opleiding je volgt, maar het staat vast goed op je cv. Volgens mij slaag je zeker voor het vak social entertainment.
    groet, en ik volg de plaatjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 November 2005

Vakantie verhaal

18 Oktober 2005

update!!

05 Oktober 2005

berichtje!

23 September 2005

berichtje!

15 September 2005

eerste week!!!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 12678

Voorgaande reizen:

07 September 2005 - 07 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: